Truck babe goes wild! - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu Truck babe goes wild! - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu

Truck babe goes wild!

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia Christina

16 Augustus 2008 | ,

This year I am not flying meters through the air to the other side of the world, or to our Western neighbours, nor do I sail. Ji nahi, this year I am driving meters over Dutch roads with the HP Printing Roadshow 2008.

I am so terribly enthusiastic. Cause after investing a small amount of 417 hours into this show, our big, tremendously strong, gorgeous … truck … of 18 meter long, 6,5 meters wide, 6 meters high arrived back on Dutch ground on Monday. Tens of contracts have been concluded and another 68 events will take place till the end of November.
Armed with thousands pens, chocolate bars, coffee pads, notes, flyers, cleaning stuff and so on, we will blow away 13.000 km’s of Dutch asphalt. 5 Wonderful trainers, 1 driver (who guards this truck for 24 hours a day with his own life) and a truck babe, will color Holland orange. From Groningen to Maastricht, from ADO Den Haag to FC Twente.

For a little impression, check www.hp.nl/roadshow. Under downloads you will find ‘making of’.

Lots of love,

Dit jaar geen kilometers vliegen naar de andere kant van de wereld en naar onze Wester buren, noch breng ik zeilend het jaar door. Nee dit jaar, scheur ik kilometers over het asfalt met de HP Printing Roadshow.

Ik ben zo ontzettend enthousiast. Want na een kleine 417 uur geïnvesteerd te hebben, is na een korte stop afgelopen maandag onze grote, stoere, oersterke, prachtige… truck…. (hahaha geen man) van 18 meter lang, 6.5 mtr breed, 6 mtr hoog Nederland weer binnengestoomd. Tientallen contracten zijn afgesloten en nog 68 events staan tot eind november ingeroosterd. Gewapend met duizenden pennen, chocoladerepen, koffie pads, block notes, flyers, schoonmaakmiddelen etc. gaan we tot eind november non-stop 13.000 km over Nederlandse bodem blazen. Met 5 geweldige trainers, 1 driver (die met zijn leven de truck 24 uur per dag bewaakt) en een truck babe (ikzelf) gaan we Nederland oranje kleuren. Van Groningen tot Maastricht, van ADO Den Haag tot FC Twente.

Voor een kleine impressie check www.hp.nl/roadshow. Onder downloads zie je ‘making of’!

Dikke kussen

• 16 Augustus 2008 - 19:52

Linda (Portugal):

Succes Patries!! Hartstikke leuke uitdaging...!
    Veel plezier! XL

• 17 Augustus 2008 - 08:20

A En B:

lief Trixie,
    het lijkt ons echts iets voor jou!!! wij hopen dat het nu is wat je zoekt en zijn blij voor jou. Heel veel plezier en een warme knuffel van ons. Liefs

• 18 Augustus 2008 - 04:02

Jaap De Glopper:

Lieve Trix,

Ik wens je en je team heel veel succes met jullie Roadshow en ik hoop dat als je in November terug kijk naar wat er allemaal gebeurt is, dat je dan vol trots kan zeggen " Nauw dat hebben we hem toch maar weer mooi geflikt"

Groetjes Jaap

• 18 Augustus 2008 - 10:27

Klaartje:

Hi truck-babe, hit the road! Ben benieuwd hoe het gaat zijn...

• 18 Augustus 2008 - 20:31

Mariella:

wat klink je stralend!!!!
    en zo zie je er ook uit elke keer dat ik je zie.

liefs mar

• 19 Augustus 2008 - 21:37

John Nijsse:

hey Patricia ,
    erg Leuke site, maar waar ken ik jou van?
    ik kreeg dit zomaar ineens op mijn computter.
    Word ik nu al dement?
    anny way , have fun thare.

groeten uit zeeland.

john nijsse