Newsflash .... Purpur chickie! - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu Newsflash .... Purpur chickie! - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu

Newsflash .... Purpur chickie!

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia Christina

10 April 2008 | ,

De volgende fase is ingeluid!

Vanaf aankomende maandag is het zover! Pixel queen, champoepel lady, salsa babe, globbetrotter, worstelmaatje, Dutchie gaat het Purpur-team versterken. En zal vanaf nu nog een naam erbij krijgen, Purpur Chick!

Jullie begrijpen dat ik nu met dit zalige weer maximaal zit te genieten. Ik zit zo met Sonja uiteraard in de zon op t terras en zal aan jullie zwoegers denken! Werkse! :)

Next phase has started!

As of next Monday the fun begins! Pixel queen, champ lady, salsa babe, world traveller, wrestle friend, Dutchie is going to strengthen Purpur-team. So, from now on, another name is added to the list, Purpur Chick!

I think you all understand I’m enjoying to the max beautiful sunny wetter in Holland at this moment. In a while Sonja and I are (of course) enjoying sun on the terrace and I will think of you very hard workers

Enjoy working :)

  • 10 April 2008 - 09:01

    Nattie:

    Zo, zo. Ga je het werkende en zwoegende volk versterken met je deelname? Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Denk je aan het latje...?
    Xieje vanavond, liefs

  • 10 April 2008 - 09:15

    Sasja:

    Gefeliciteerd!!!! Geniet nog maar van je vrije tijd, vanaf volgende week gaat het echte leven weer beginnen! haha
    X

  • 10 April 2008 - 10:26

    A.a.van Diggelen:

    Lief Trixie,
    heel veel plezier, sterkte en schouders eronder met wat komen gaat.
    Veel warmte
    Aukje

  • 10 April 2008 - 11:17

    Marcel:

    Toppie, gefeliciteerd met je nieuwe baan

  • 10 April 2008 - 11:48

    Mariella:

    toppie!!! zeg als je overweegt naar een van de concerten te komen raad ik je aan mijn cd even te lenen om kennis temaken met het requiem!
    liefs mar

  • 10 April 2008 - 15:23

    Jet:

    Ik vind het zo leuk voor je Zus!! Geniet nog even van het lekkere weer!
    Ik ben trots op je!

    xxx Jet

  • 10 April 2008 - 16:13

    Tinus:

    lieve trix, heb je al te lang niet gesproken ... vandaar dat ik deze mail niet snap :( ik hoop dat het goed met je gaat. vele groeten van martine, davy en kleine noa

  • 10 April 2008 - 16:18

    Harish:

    nici will write site

  • 10 April 2008 - 17:52

    Naat:

    Hehehe... gaat het luie wezen eindelijk weer eens werken?!?!?

    Nee, grapje meid... gefeliciteerd met je nieuwe job!! Krijgen we de uitgebreide details van wat je gaat doen en hoeveel uur en en en... je weet wel wat allemaal :D

    Knuf

  • 10 April 2008 - 19:07

    Henriette:

    Jippppppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



    Mocht je niet weten wat dit voor een plaatje is: dit is een taart en we gaan dan gebak eten. Ik die mijn examen gehad heb en jij die een baan hebt.
    Heb de site bekeken, ziet er tof uit.
    Terug in je vak. En nu nog even genieten van je laatste vrije dagen :-)

    Ik werk op dinsdag, woensdag en donderdag, maandag vrij en vrijdagmiddag vrij.
    En de zaterdag vrij.
    Laat me maar weten als maandag de 21e niet kan.

    xxxxxxx
    Henriette

  • 10 April 2008 - 20:14

    Mama Mia:

    Wat fijn dat deze mijlpaal bereikt is.Fantastisch en gefeliciteerd!We zijn verschrikkelijk blij voor je en"een nieuwe lente-een nieuwe start!" Geniet nog volop van deze zonnestralen in je laatste vrije dagen.Nog even en je bent zelf ook weer de zonnestraal die je altijd was.Maar.....houd nu wel je latje in de gaten.Liefs en tot morgen, want dan gaan we even als vanouds lekker shoppen.XXX.

  • 11 April 2008 - 13:38

    Daantje:

    Begrijp dat je een baan hebt, gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!! Ben wel benieuw wat je gaat doen....

    Dikke knuf, danielle

  • 15 Mei 2008 - 20:22

    Josje:

    hoi, wat is het voor baan? sorry loop achter met administratie/info. kus van mij...doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia Christina

There is only one way to happinez, happinez is the way.

Actief sinds 21 Aug. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 83028

Voorgaande reizen:

16 Juli 2007 - 29 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: