HELLUP - Reisverslag uit New Delhi, India van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu HELLUP - Reisverslag uit New Delhi, India van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu

HELLUP

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Patricia Christina

23 Oktober 2006 | India, New Delhi

Okay guys, now I need your help. I've got Delhi belly! ooooh, verschrikkelijk. Ik moet heel de tijd aan mijn vadertje denken die met een parapluutje boven een riviertje hing en van dat niveau ben ik niet ver....Imodium helpt niet echt. Ik was al wat grammen aangekomen, maar dat wat eraan zat, is er dus nu al meer dan af!

Op Maag 44 ben ik nu bezig, maar welke punten helpen nog meer en wat voor tips hebben jullie?

De treinreis van vannacht was een ervaring op zich. Aangezien we een stel Limburgse carnavalliefhebsters in de groep hebben, is het aardig gezellig en laat geworden. De Indiers zullen nu een 'prachtig' beeld van ons hebben. De revanche kwam vannacht toen iedereen wilde slapen. In ons gedeelte sliep een Indier. Zo'n klein mannetje, maar man, wat kon deze kerel een herrie produceren in zjin slaap.... Mijn teen wilde ik in zijn neus stoppen, maar aangezien mijn pollekes niet zo lang zijn, heb ik op een gegeven ogenblik een kakkerlak naar beneden gemept. Blijkbaar kwam het beestje op zijn gezicht, want ik hoorde hem proesten.... ooooh jongens, ik had moeite om niet in een enorme lachstuip te geraken.

Enorm bedankt trouwens voor alle fijne reacties, doet me enorm goed!
Natty: Wijffie, veel plezier bij je ouders. Jammer dat ik de reactie niet kan zien op hun gezichten. Geef ze een dikke knuffel en geniet van jullie welverdiende vakantie.

Naat: lieverd, ik ben benieuwd of het je gaat lukken om naar America te gaan om te staffen. Ik heb afgelopen dinsdag ingetuned en heel wat gewenst. We hebben ook nog een kampvuur gehad, heb ook voor jou het e.e.a. erop gegooid...

Mamma en pappa: een hele dikke kus en bedankt voor het sms-contact van vannacht!
Ik heb al met al een uurtje geslapen, rest van de tijd kan je wel invullen.

Trudy: moppieeeeeeeieieieiie, hoe is het in Maroc!!!!! Ik ben zo benieuwd naar je verhalen. Ik hoop dat je net zo geniet als ik hier.

Lisa: sis, hoe gaat het met het autootje en natuurlijk met Meier. Bevalt Nederland hem? Denk veel aan je.

Jet en Mich: Lief zussie, mis jullie. Ik wou dat jullie af en toe even mee konden kijken hoe mooi het hier is. Mich, hoe gaat het met jou? Ik ga voor je op zoek naar iets dat je kan helpen.

Sas: hoe gaat het met je buikje... Still growing I hope...

Deb, Alys en Rem: meiske ik mis jullie. Ga je er nog even tussenuit? Voor jou, Alys en Rem een hele dikke kus

  • 23 Oktober 2006 - 06:27

    Arjan:

    Patricia,

    Om ellende in je buik te voorkomen, neem een glas coca cola voor een maaltijd... werkt als een soort desinfectiemiddel! Ik gebruik die truuk al jaren en tot nu toe 9enkele uitzondering daar gelaten) werkt het.

    Veel plezier in India!!!

    Groet,
    Arjan

  • 23 Oktober 2006 - 07:48

    Marcel:

    Hoi Trix veel cola drinken en klei oplossen in water maar dat kan je daar misschien niet kopen.
    Klei zorgt voor een laagje in darmen waar door de bacteriën niet kunnen hechten.

    Ma 25 (dikke darm bo point naast de navel weerszijde 2 cun geloof ik)
    Druk ze letter en figuurlijk

    Groetjes Marcel

  • 23 Oktober 2006 - 09:13

    Lisa:

    Hee Sis,
    die derrie hoort erbij hoor! Je moet je fruitjes van de markt wel heeeeeel goed wassen he, (en dan nog.....) 't autootje staat voornamelijk in de garage maar ik heb hem wel opgehaald van Schiphol ermee en verder geniet ik elke seconde, ik hoop jij ook. Dikke kus

  • 23 Oktober 2006 - 09:15

    Mama Mia:

    Je weet het van je vader! Je wreef het nog eens echt weer in!!!!Hij knapte op van bosbessenjam en bruin brood.Misschien moeilijk te krijgen, maar probeer anders toast met bosbessenjam
    Cola, maar dat schreven al zovelen. Voel met je mee uit ervaring!!!! Love and kisses.mama Mia

  • 23 Oktober 2006 - 11:07

    Henk:

    Dag Patricia,

    Wat ik weet van vorig jaar is, velen hadden er baat bij.
    Je doet zout (2 schepjes ongeveer) in een glas. Daarbij doe je cola gaat enorm bruizen en dat drink je dus op. Twee schepjes zout op 1 flesje cola. Succes,

    Vind het erg grappig wat je allemaal opschrijft.

  • 23 Oktober 2006 - 14:02

    Naat:

    Oei... Delhi Belly isse niette fun. Wellicht kunnen we ruilen???
    Ik ben namelijk kotsmisselijk en hang al 2 weken tegen de griep aan.

    Wel gezellig zo'n Indier op de kamer, des te meer krijg je mee van je reis... hoe zouden sommige mensen dat ook al weer zeggen?!?!?!
    Ow jah... weinig slaap, dus extra veel tijd en je hoeft er niet eens extra voor te betalen :D

    Have fun & beterschap!

    Knuf

  • 23 Oktober 2006 - 19:02

    Mich En Jet:

    He Trixje!!

    Ahhh Trixje......!!!
    Van al dat lekkere eten ben je nu zo te lezen behoorlijk aan de ....!! Er staan hierboven genoeg tips die je denk ik wel kan uit proberen! Ik heb in Indonesie ook alleen maar cola gedronken en wie was er toen als enige niet aan de rees??!! Nou succes met proberen enne hopelijk voel je je snel iets beter!!
    !Love You!
    xxx Mich en Jet

  • 23 Oktober 2006 - 21:25

    El:

    Ha die Trix,

    Vind het echt super om je zo te volgen.
    Tegen die buikloop heb ik in het buitenland vaak o.r.s gedronken (soort zout water)en het eten van gekookte witte rijst en witbrood helpt ook vaak. Wat je beter kunt laten staan is fruit (vooral jus d'orange)en ontbijtkoek.
    Hoop dat je snel opknapt!!!

    Geniet ervan!!


    Liefs El

  • 24 Oktober 2006 - 09:28

    Ruud:

    Trix, ik zou alleen cola drinken uit een flesje en verder ORS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia Christina

There is only one way to happinez, happinez is the way.

Actief sinds 21 Aug. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 83050

Voorgaande reizen:

16 Juli 2007 - 29 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: