HELP: ALL ADDRESSES GONE - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu HELP: ALL ADDRESSES GONE - Reisverslag uit , van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu

HELP: ALL ADDRESSES GONE

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia Christina

26 September 2007 | ,

Kom je thuis is je PDA leeggelopen. En wel zo, dat ik AL mijn adressen en telefoonnummers en verjaardagen kwijt ben. Stuur svp een mailtje naar mijn hotmailaccount met jullie gegevens.

Alvast bedankt!!! Dikke kus

When I reached home, I discovered the battery of my PDA was flat. All my addresses, telephonenumber and birthdates are gone. Please sent an e-mail to my hotmail-account with your data.

Thanks very much. Big kiss

Trish

patricia_de_bordes@hotmail.com

  • 03 Oktober 2007 - 12:56

    Abhilash:

    hi i recieved ur mail . fantastic . could u get me who am i ? im from pondicherry got me . im fine take care bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia Christina

There is only one way to happinez, happinez is the way.

Actief sinds 21 Aug. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 83032

Voorgaande reizen:

16 Juli 2007 - 29 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: