Partyvibes - Reisverslag uit New Delhi, India van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu Partyvibes - Reisverslag uit New Delhi, India van Patricia Christina Bordes - WaarBenJij.nu

Partyvibes

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia Christina

06 September 2007 | India, New Delhi



Partyvibes run through my veins already for quite some time. But yesterday it was finally there. Chennai here i am. ready for some dancing! What a gorgeous night. Had a wonderfull meal at Zara and after that dancing. It's a long time ago, i've been dancing so long and with so much pleasure. The evening got a funny twist in the end, after an Indian girl became very insecure about my appearance. ?!?!? And that, while i think the ladies are the most beautifull in the world....There i was, sitting outside at The Park. Waiting for the car. What she didn't know was that Shiam understood every word she said. He became very, very mad and started talking to her about values and respect. The result was that untill deep in the night all kind of excuses were made to me and Shiam. With my big eyes i was watching the movie in front of me. A movie in which i was playing. Totally not understanding the big problem, but ok.

And there we go again. Chennai here we come again party party!!!!

In the meantime most of the pictures are putted on the net. look at www.mijnalbum.nl for a sneak preview
login: patricia_de_bordes@hotmail.com
code: india

Partyvibes gieren al eventjes door mijn lijf. Gisteravond was het zover. Chennai here i am. Ready for some dancing! Wat een avond. Heerlijk gegeten bij Zara en daarna gedanst bij Pacha. Het is lang geleden dat ik zo lekker gedanst heb. De avond kreeg een aardige ommezwaai, nadat een Indiase griet zich enorm onzeker begon te voelen over mijn verschijning. ?!?!? En dat terwijl ik de vrouwen hier zo ontzettend mooi vind. Daar zat ik dan buiten te wachten totdat de auto gehaald werd. Als bijtjes om deze honingpot, maar de Indiase griet kon het niet handelen. Wat ze niet wist, was dat Shiam alles kon verstaan wat ze over mij zei. Shiam ging compleet uit zijn dak. Had het over normen, waarden, respect. Met als eindresultaat dat er tot diep in de nacht nog gesproken is en uiteindelijk grote excuses zijn aangeboden. Met grote ogen was ik de aanschouwer van deze film, waarin ik blijkbaar een rol had. Vanmorgen begon de telefoon alweer te rinkelen. Nogmaals excuses. Jaaaaaaaaaaaa, nu weet ik het wel. Zullen we met zijn allen op stap gaan vanavond of morgenavond gewoon om een leuke avond te maken met je? Prima. Geen probleem. En daar ga ik straks weer. Op naar weer een leuke avond in Chennai.

Inmiddels heb ik bijna alle foto’s op het web gezet. Sneakpreview is op www.mijnalbum.nl te vinden.

  • 06 September 2007 - 10:44

    Inge:

    Ha filmster! Je wordt nog beroemd :) Geniet er nog maar even lekker van!

    Liefs Remon, Inge en Tieme

  • 06 September 2007 - 10:46

    Mandy:

    huh, heb ik iets gemist? Wat, van wie zijn die vluchtnummers boven dit bericht?
    Het is toch nog geen oktober. Ik snap er de balletjes niet van, maar hopelijk wordt dit snel opgelost.
    xxxxxxxxxxxxx

  • 06 September 2007 - 10:49

    Mandy:

    oh ja, ik vergeet door heel die vluchtnummers etc. om te zeggen dat ik het al helemaal zie gebeuren en je blik erbij. Heerlijk heb jij weer. Up coming:
    lady Patricia at Chennai.
    hahah
    xx

  • 06 September 2007 - 15:58

    Jurgen:

    hey! leuke avonden, complimenten, excuses, dansen, diepe nachten... Volgens mij wordt je op armen gedragen daar! Hier alles goed. Huis vordert gestaag. Ik woon er inmiddels al, nu e.a. afronden. En je weet het: ook hier zijn t de laatste loodjes...haha gr en X jur

  • 07 September 2007 - 10:07

    Naat:

    Hey Sweety :D

    Zal zo es foto's gaan kijken. Jij lekker los, hier ook... heb het gevoel dat we aardig synchroon lopen :P

    Geniet nog even!!!! Ga ik foto's kijken ;)

    Knuf

  • 07 September 2007 - 12:27

    Klaartje:

    He Patries, kom je dit weekend thuis ofzo?!? Wil ik wel effe weten, want dan breng ik je flat in the welcome-back-status... Zelf ben ik eergisteren uit exhuis verhuisd, maar in je flat is nu een enorme wanorde, want daar moet ik mijn spullen nog vandaan grissen! Had ik voor dinsdag gepland, maar als jij zondag op de stoep staat vervroeg ik dat gewoon...
    Je kunt natuurlijk ook gewoon nog een paar weken de sterren van de hemel dansen!

  • 07 September 2007 - 21:54

    Linda:

    Hoi Patries, leuk verhaaltje!
    Heb eindelijk weer eens tijd om mijn email en hyves bij te werken, dus heb wat berichtjes van je gelezen! Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt!
    Heerlijk is dansen hè!!!
    Dikke kus uit Portugal, Linda X
    ps, nog even veel plezier...ik zie dat je al naar huis gaat zondag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia Christina

There is only one way to happinez, happinez is the way.

Actief sinds 21 Aug. 2006
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 83022

Voorgaande reizen:

16 Juli 2007 - 29 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: